Monday, July 27, 2009

Cukup Untuk Hari Ni


Ok....cukup la untuk hari ni aku menggodeh blog aku..... Penat sebab tak pernah buat blog. Tengok orang lain nyer blog semuanya cantik2 jer....Aku masih baru lagi la ni.....Huhuhuhu.

Tapi, yang parahnya ialah, tak nak tanya orang macam mana diorang nyer blog leh jadi cecantek....Hahaha...Malu bertanya sesat jalan... Betul la tu kata-kata orang tua. Hari ni, cuaca tak panas sangat macam selalu. Selalunya cuaca panas. Aku leh sakit kepala kalau keluar lunch tadi....

Erm....dah setel dah keje untuk hari ni...Sepatutnya ada data kena key in dalam sofware, tapi, sebab ralit sangat buat blog ni, jadi, aku tak buat lak key in data tu. Esok kena buat la kalau cam tu. Maklum je la, benda baru.....seronok la kalau dah start pandai sket2.....Huhuhuhu....

Lagipun ni dah nak start bulan baru. Kerja mesti datang berderu2 macam angin kat tepi pantai nanti.... Nasib baik ada staff bagitau yang esok dah gaji....Yeyyyy!!!! Suka bangat!!!! Boleh la buat shopping2 sket. Bayar duit kutu..... Abang lak suh balik kg, kata, nak ajak makan ramai2.....Bestnya.... Tapi, aku kan merajuk dengan ayah aku ni..... Cemana tah....Hahaha...

Takpela.....Lama2 nanti ok la nanti aku ni.....Aku ni memang suka merajuk dengan ayah yang tak tau apa2 pasal aku ni. Nak cam no.....Aku pujuk je la diri sendirik.....

Ughhhh...penatnya......letih kepala otak fikir kan masalah aku ni...

No comments:

Post a Comment